Sajtóebéd

A sajtótájékoztató klasszikus eleme a PR munkának, és habár sokan sok helyen nyilatkozták, hogy ennek az eszköznek leáldozott, a tapasztalatok azt mutatják, hogy még mindig hatékony kommunikációs eszköz. Hogy Buda Béla orvost, pszichiátert idézzük: “a személyközi kommunikációnál hatékonyabbat még nem találtak fel”. Ezt mi is így gondoljuk. Az itt bemutatott esemény csak egy példa a sajtóesemény többféle megvalósításának lehetőségére.

Élelmiszeripari ügyfelünknek szerveztünk olyan sajtóeseményt, amely rendhagyó módon nem hagyományos helyszínen, hanem egy lakásétteremben volt. A meghívóttak kizárólag újságírók, a célja pedig az, hogy az ügyfél által gyártott élelmiszeralapanyaggal történő főzés lehetőségeire, felhasználásának változatosságaira hívjuk fel a figyelmet (kommunikáljuk) úgy, hogy a személyes találkozó keretében megismerjük egymást, jót beszélgetünk és természetesen finomat eszünk. Ennek eredménye abban mérhető, hogy jó kapcsolatot lehet kialakítani újságírókkal, a cég transzparensen épít bizalmat és kapcsolatot, valamint meggyőző módon kommunikálja a termékeivel kapcsolatos üzeneteket.