Autizmus világnapja 2014

Az Autizmus Világnapja az Autisták Országos Szövetsége (AOSZ) számára – mind a külső, mind pedig a belső környezet vonatkozásában – kiemelt jelentőséggel bír és az autizmus, valamint ehhez kapcsolódóan a szervezet sajtóbeli megjelenésének egyik legfontosabb időszaka. A világnap kommunikációjának kiemelt célja az volt, hogy ne csak a budapesti eseményre és a Parlament kivilágítására irányuljon figyelem, hanem a vidéki rendezvények is ugyanolyan hangsúllyal szerepeljenek a sajtóban.

A 2014. évi Autizmus világnapjával kapcsolatban a MedMan feladata a sajtókommunikáció teljeskörű megvalósítása volt; ennek keretében újságírókkal egyeztettünk (esetenként személyes találkozókon), interjú szerveztünk (kérdések, igények, időpontok egyeztetése), megírtuk és kiküldtük a sajtóközleményt, proaktívan generáltunk publicitást (még április 2. előtt is, illetve utólag is), valamint sajtófigyelést végeztünk.

Eredmények: a 2014. március 31. és 2014. április 7. közötti időszakban összesen 296 darab megjelenést generáltunk (ebből április 2-án 170 darabot).

Összefoglalva megállapítható, hogy nem csak volumenében, de tartalmilag is hasznos, értékes megjelenések születtek az Autizmus Világnapjához kapcsolódóan. Nagyon fontos megjelenéseknek számítanak a rádiós (Info Rádió, Petőfi Rádió, Kossuth Rádió, Jazzy Rádió, Class Fm) és TV-s megjelenések (Duna TV, MTV, Hír TV, TV2, RTL Klub), emellett valamennyi nyomtatott is (pl. Metropol, Népszabadság, Magyar Nemzet, egyes megyei lapok), mert a leghallgatottabb, legnézettebb és legolvasottabb médiumokban foglalkoztak az Autizmus Világnapjával. Mindezek mellett nagyszámú online megjelenés foglalkozott a hírrel, amelyek között megtalálhatóak Magyarország leglátogatottabb oldalai, valamint az egyes megyei hírportálok is.

Nincs hozzászólás

Szóljon hozzá