Hírnévmenedzsment

Miért van az, hogy kettő viszonylag hasonló vállalat közül az egyik termékeit mégis többen veszik?

Mi az oka annak, hogy egy globális vállalatra kiszabott büntetés a részvényeiben nagyobb áresést okoz, mint a tényleges összeg?

Mi az oka annak, hogy a kártérítési perek során egyre gyakrabban a hallani a hírnevet ért kárról?

A fenti példákban a közös a vállalat hírneve, amely a modern menedzsment tudományok szerint a szervezetek legfontosabb vagyontárgyává válik. Azaz, a vállalati hírnév – a menedzsment szakma evolúciójának egy következő lépcsőjeként definiálható, hiszen ebben összegződik a cég sikere! A hírnév tehát stratégiai tényező!

Az, hogy ez így van, jól mutatja a Fortune Magazin The Most Admired Companies rangsora: a világ legsikeresebb vállalatai ma már tudatosan és tudományos módszerekkel kiaknázzák a vállalat immateriális vagyonelemeit összegző hírnév (de nem goodwill!) védelmében és menedzselésében rejlő lehetőségeket.

A MedMan Solutions az ország első, teljeskörű hírnévmenedzsment szolgáltatásának kiépítését kezdte meg, amelynek módszertana a nemzetközileg elismert Reputation Institute által kidolgozott metodológián alapszik, amelyet a cégünk folyamatosan fejleszt.

A MedMan Solutions elkötelezett a hírnévmenedzsment szemlélet- és gyakorlat magyarországi elterjesztéséért. Gyakorlatban kipróbált módszertan alapján, a MedMan Solutions szerint a hírnév:

  • nem azt jelenti, hogy egy vállalat/személy mennyire híres,
  • nem az ismertségről szól, hanem üzleti stratégiáról,
  • nem „megfoghatatlan valami”, hanem mérhető vagyonelem,
  • nem felesleges plusz tevékenység, hanem az értékteremtés kulcsa,
  • nem csak a nagy tőzsdei vállalatokról szól, hanem mindenkiről, aki sikeres akar lenni,
  • nem extra-költséges invesztíció, hanem stratégiai szemlélet- és döntéshozatal,
  • nem csak hosszú távon, hanem már rövid távon mérhető eredményeket adhat.

Kezdd meg Te is céged tudatos hírnévmenedzselését a MedMan Solutions-szel. Keress minket, hogy egy konzultáció keretében az igényeidhez szabva tudjunk ajánlatot adni.

Nincs hozzászólás

Szóljon hozzá